Rimmel Extra Super Lash Siyah Maskara

/
2 Comments





Merhabalar,

Bugün size yanlışlıkla alıp, önce hiç sevmediğim sonra da hoşuma giden bir olan Rimmel Extra Super Lash maskaradan bahsedeceğim. :)


Yanlışlıkla aldım çünkü bu gruptaki rimellerin hepsinin dışı aynıydı.Bende yay gibi kıvrımlı olan kirpik kıvırma özellikli fırçalı olanı almak istemiştim, olmadı malesef... :)

Neyse kısmet değilmiş. Zaten artık kirpiklerimi kıvırmak için direk makas biçimli o aleti kullanıyorum. (Bu arada benim Türkçe iyice bozulmuş...)

Tabi ürünü yanlış alınca ve sıradan bir fırça ile karşılaşınca önce hiç beğenmedim. Ben rimellerin fırçaları konusunda takıntılı bir insanımdır.

Ama şimdi günlük makyajımın bir parçasını oluşturuyor kendisi.

İşte benim doğal kirpiklerim


Bunlarda Rimmel'in tek kat uygulanmış sonuçları...




Burada gölgeden siyahlığı pek belli olmamış. Ama yeterince siyah bir ürün. Kömür karası değil belki ama yine de sonuçları sıradan bir rimel için fena değil.


Benim kirpiklerimin uçları baya sarı. O yüzden uzun kirpiklere sahip olsam da makyajsız çok belli olmuyor. O yüzden rimellerin çoğu benim ihtiyacımı karşılar, ama ben yine de hiç bir şekilde tek rimelin verdiği görüntü ile yetinemem. :)


Size özellikle tek kat sürdüğüm halini gösteriyorum, çünkü çoğu zaman her rimeli en az iki kat uygularım ve rimel sürme seansım baya bir vakit alır. :)

Neredeyse tek tek kirpiklerin üzerinden geçerim ve bu rimelli öyle uyguladığım zamanlarda tek başına bile yeterli olduğunu düşünüyorum.

Bence basit bir rimel için iyi bir iş çıkarmış. Eğer uzun kirpikleriniz varsa ya da günlük makyajda inanılmaz uzun ve belirgin kirpiklere ihtiyaç duymuyorsanız öneririm.

Sizin hayatınızın rimeli hangisi ? Ya da hayatınızın rimelini bulabildiğinizi düşünüyor musunuz?

Elimdeki rimeller bitince Physicians Formula'nın rimellerini deneyeceğim sanırım.

Sevgilerle :)




You may also like

2 yorum:

  1. Ben Clumpy Defy'dan memnunum ama hala hayatımın rimelini bulabilmiş değilim :S

    YanıtlaSil
  2. ben de almış bulundum ve ben de sevmedim pek bu rimeli. sonradan severim umarım ben de :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou