Good Things Deep Clean Black Head Exfoliator

/
4 Comments

Merhabalar :)

Bu günkü ürünümüz siyah nokta temizleyici derinlemesine temizlik ürünü :)

Good Things ile tanışmam birkaç ay önce başladı. Marionnaud mağazalarında satılıyor burada. İngiltere menşeili bir marka.


Beni en çok cezbeden tarafı ise meyve içerikleri ve içerisinde paraben, sls, mineral yağlar ve hayvansal içerikler olmaması oldu.


İçeriğine buradan ulaşabilirsiniz. Hatta kendi sitesine giderseniz bütün ürünlerin bilgilerini görebilirsiniz.


Aç kapa kapaklı bir ürün. ( Benim Türkçe iyice gerilemiş :) Bu da pratik bir uygulama sağlıyor.


Ürün de gördüğünüz gibi son derece yoğun parçacıklarla dolu. Güzel temizliyor kesinlikle. Ben genelde her gece yatmadan önce yüzümü bununla temizliyorum. Özellikle yoğun makyaj yaptığım günlerde.

Aklım şimdi bunun krem temizleyicisinde kaldı. En kısa zamanda gidip onu da alacağım ve bunu her iki güne bir kullanmayı düşünüyorum.

Siz hangi cilt bakımı ürünlerini kullanıyorsunuz?

Sevgilerle :)







You may also like

4 yorum:

  1. bende son zamanlarda bioderma ve yves rocherler var, cildimde iyi gidiyor bakalım hangisinden bilmem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben markamı buldum yaa :) artık vazgeçmem bundan :)

      Sil
  2. Kesinlikle Garnier Saf&Temiz 3'ü bir arada :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou