Missha Perfect Cover BB 13 Numara

/
0 Comments

Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra yeniden karşınızdayım.

Ülkemizde gerçekleşen ve iç acıtıcı bir sürü gelişme yaşandı. Malesef ben Türkiye'de olmadığım için  ne meydanlara gidebildim ne de yeterince destek olabildim. Siyaset üzerine yüksek lisans yaptığım için sürekli olarak hocalarıma Türkiye'de ne olduğu ile ilgili çeviri ve makale hazırladım, üzerine sınavlar geldi. Haliyle de durumdan uzak kaldım.


Şimdi ise Missha Perfect Cover 13 numara ile karşınızdayım. Bu Missha'nın en açık rengi. Zaten bu ürün hakkında çok da fazla açıklama yapmayacağım. Herkes ne kadar kaliteli olduğunu biliyor. Ve de kullanan bayanların ciddi anlamda büyük bir çoğunluğu Missha'dan memnun. Bunlardan biri de benim. Bundan sonra sürekli olarak satın alacağım bir ürün olacak kendisi.


Açıkçası Missha'yı denemekte geç kaldığıma üzüldüm. En güzel BB kremlerden biriymiş gerçekten de söylendiği gibi. Sanırım en fazla en çeşitliliğine sahip BB kremlerden birisi. 3 çeşit rengi var. 23, 21 ve 13. 21 numaranın çok renkli olduğunu okumuştum fakat yine de daha açık olan 13 numaralı rengi denemeye karar verdim. İyi ki de 13 numarayı almışım 21 numara bana biraz koyu gelecekmiş.


Teninizle çok çabuk uyum sağladığı için baya fazla kullanmak zorunda kaldım ürünü. Yoksa fotoğraflaması çok da kolay olmuyor malesef. Fakat kapatılıcığını böyle daha iyi görebilirsiniz.


Bu resimli karanlık ortam da flaşla çekildi. Böylece renk ve kapatıcılığı daha iyi belli olsun diye. Rengin bu kadar açık göründüğüne bakmayın. Sizi bembeyaz yapmıyor. Sürdükten sonra iki dakika içerisinde cilt rengi ile bütünleşiyor ve de yüzünüze hoş bir aydınlık yayıyor. Benim gerçek cilt rengi tonumdan bir ton açık. Ama kesinlikle sakil durmuyor zaten bir müddet sonra belli bile olmuyor.

Ben de böylelikle aydınlatıcı filan kullanmıyorum. Bu arada ben ellerinde dolaşım sorunu olan bir insanım. Sıcak ortama girince ellerim hemen kızarır. O yüzden fotoğrafta çok fazla renk farkı var gibi duruyor fakat yüzümde ciddi anlamda bir renk farkı gözükmüyor.

Siz Kore harikası Missha ve Missha ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kullandığınız başka Kore markaları ve ürünleri var mı?

Sevgilerle :)





You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou