Essence Class of 2013 Allık

/
6 Comments

Merhabalar :)

Bu gün sınavım var ama ben hala açıp da bir kez daha tekrar etmiş değilim.. :(

Neyse yapacak bir şey yok diyelim. :)

Bu günkü allığım çok beğenerek aldığım bir allık, Essence'den.


İlk aldığımda allık böyle görünüyordu ve çok hoşuma gitmişti. Ama malesef o çok koyu pembe hafif simli çizgiler sadece üstteymiş.


Şimdiki görüntüsü ise böyle. Allık diğer Essence allıkları ile çok benzer. Fırçayı hafif değdirmeniz bile yetiyor.


Renk açık bir pembe. Flaşlı çekimde rengin görünüşü.

Bu da normal çekimde rengin görünüşü. Ben renkten ve allıktan çok memnunum. Çok açık renkli bir allık o yüzden esmer bayanlarımıza pek gitmeyebilir.

Tek üzüldüğüm yanı simli kısımlarının gitmiş olması. :( 

Ama yine de hoş bir ürün. Güzel bir görünüşü var. Memnunum, yine olsa yine alırım :)

Siz ne düşünüyorsunuz Essence allıkları hakkında?

Sevgilerle :)





You may also like

6 yorum:

  1. Yaaa neden gitmiş koyu tarafı... Çok güzelmiş çünkü..
    Bende Essence allık yok amam farlarını çok seviyorum :)
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok üzüldüm gitmesine, hatta sadece o koyu tarafından bir allık daha yapabilirler. Çok hoş bir koyu pembe çünkü, hafif de kırmızıya çalıyor.. Bende sadece bir tane farı var şimdilik umarım diğerlerini de deneme fırsatım olur :)

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor, keşke Türkiye'ye de gelseydi bu koleksiyon. :( Çok güzelmiş, ben TheBalm'ın Down Boy'una benzettim allığı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu koleksiyonu beğendim, ama Floral Grunge koleksiyonunu da çok beğendim, malesef o koleksiyon da burada yok. Renk olarak benziyor görüldüğü kadarı ile ama doku olarak bilemiyorum, kullanmadım daha Down Boy'u :)

      Sil
  3. Allık güzel ama en önemlisi sınavında bol şans. İnşallah yüksek not alırsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :) Sınavım da güzel geçti :) çok mutluyum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou