Oriflame Eyeliner Stylo Brown

/
4 Comments

Merhabalar,

Bu gün Oriflame'in kahverengi eyelinerı ile karşınızdayım :)

Daha önce Flormar'ın bu tarz bir eyeliner'ını kullanmıştım ve de açıkçası çok memnun kalmamıştım. Fakat hala pratik oluşu sebebi ile almaktan kendimi alıkoyamıyorum.


İnce ucu ve keçeli kalem şekli ile aslında pratik bir ürün. Kahve tonlarında ürünleri sevdiğimden bunu da almadan geçmek istemedim.


Gelelim rengine. Sevdiğim tarzda koyu kahve bir rengi var. İsterseniz alttaki gibi ince bir çizgi, isterseniz de daha kalın bir çizgi çekebilirsiniz.


Bu da rengin flaşlı çekilmiş hali. Gelelim iyi - kötü yönlerine.

İyi yönleri arasında rengi, pratikliği, göreli ucuz fiyatı ve ulaşma kolaylığı var. Akma, dağılma, kurumama, çizgilere yayılma gibi bir sorun da yaşamadım.
Kötü yönlerinde ise, malesef bu tarz kalemler ilk alındığı zamanlarda çok güzel performans verip ikinci aydan itibaren kötüleşmeye başlıyorlar. Ucu zamanla körelip bozulurken, renk verme performansları da kullanımla birlikte azalıyor. Özellikle de farın üzerine olan kullanımlarda. Ciddi anlamda aynı keçeli kalem gibi, özellikle çok kullanıp bitmeye başladığı zamanlarda..

Benim bu eyelinerım hem dayanıklı hem de daha kaliteli çıktı, farla kullandıktan sonra bulaşan farları temizliyorum ve de kahverengi olduğu için bir siyah kadar fazla kullanmıyorum. Bu da bir artı sanırım. O yüzden şu ana kadar bir bozulma ve ya uç kısmında kötüleşme yaşamadım. O yüzden de memnunum açıkçası üründen ve performansdan fakat malesef ki biraz fazla dikkat ve bakım isteyen ürünler bunlar.

Siz bu tür kalem eyelinerları kullanıyor musunuz ?

Sevgilerle :)






You may also like

4 yorum:

  1. daha yeni bunun siyahını sipariş etitim denemek için,elimde Essence'nin bi keçe uçlusu var ama berbat bir şey.umarım bundan memnun kalırım da senin gibi kahverengisini de alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende essence'in kini merak ediyordum. siyah keçe uçlu eyeliner her zaman simsiyah olmuyor malesef bir de dediğim gibi birazcık dikkatli kullanmak lazım..

      Sil
  2. flormarınkini kullsnıyorum ama dediğin gibi hemen bozuluyor

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou