Essence Eyeshadow 53 Black

/
2 Comments

Merhabalar,

İki tane Türkiye'den arkadaşımın hediyesi Essence ürünüm vardı :) Bunlardan birisi ilk tanıttığım ojemdi. Diğeri ise bu. Essence'lerin satıldığı yeri öğrendiğimden beri Essence alışverişlerinden alamıyorum kendimi o da başka bir durum :)


Bende ki farı 53 numara. 2.5 gramlık bir ürün olmasına rağmen gayet uzun süre yetecek gibi duruyor. Bu arada bu farı her gün kullandığımı da belirtmeliyim.


Rengi ne kadar çok uygularsanız o kadar siyahlaşıyor. Az uygulanınca açık siyah çok uygularsanız ise baya koyu bir siyah oluyor.


Bu da rengin flaşlı görünümü. Bu renk bir farı daha çok buğulu makyaj ve de göz kenarlarını vurgulamak için istemiştim. Diğer kullanış şeklim ise fırçaya az bir ürün alarak kaşlarımı doldurmak. Az kullanılınca kaşları hem güzel dolduruyor hem de hafif koyulaştırıyor ve de vurguluyor.

Severek her gün kullandığım bir ürün kendisi. Essence benim de favori markalarımdan biri olma yolunda hızla ilerliyor :)

Siz Essence'in hangi ürülerini kullanıyor ve seviyorsunuz?

Sevgilerle :)



You may also like

2 yorum:

  1. Merhaba, Siyah rengini görmemiştim oldukça pigmentliymiş :)
    Bende de bir çok rengi var ama en çok sevdiğim Essence stay natural concealer !! rimmel london match perfection'dan bile çok seviyorum :) Genelde essence kapatıcıyı beğenmiyorlar ancak benim favorim kesinlikle..
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıcısını daha denemedim ama pudrasını, eyelinerını ve allıklarını çok beğendim :)Kapatıcıyı da denerim artık en kısa zamanda :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou