Golden Rose Stick Consealer 04

/
3 Comments

Merhabalar :)

Hepinize kapalı ve soğuk bir günden selamlar :)

Bu günkü yazımız Golden Rose Stick Concealer hakkında.


Bendeki 04 nolu rengi. Bu serideki en açık renkli kapatıcı. Nedense satan bayan bu rengi göstermek istemedi.. Açıkçası bende kendi kapatıcımı burada unuttuğum için Türkiye'de göz altlarıma kullanmak üzere bir ürüne ihtiyacım vardı. Bende günü kurtarmak maksadı ile uygun fiyatlı bir ürün arayışına girdim ve sonunda bu kapatıcıyı aldım.


Açıkçası renk güzel fakat ben bu ürünü pek sevemedim. Kullanırken çok dikkatli olmanız gereken bir ürün.


Flaşsız rengi. Göz altlarınıza ve ihtiyaç duyduğunuz diğer yerlere kullanırken mutlaka ama mutlaka çok az uygulamalısınız, yoksa ya kalıp gibi duruyor, yayılmıyor dağılmıyor ya da bütün göz altı çizgilerinize doluyor. Fırça ile az uygulamalı ve ya elinizle fazlalıkları almalısınız.


Bu da flaşlı çekimde ürünün el üzerinde dağıtılmış hali. Aslında ürün fena bir ürün değil. Hala da kullanıyorum. Göz kapaklarım için özellikle. Göz altlarım da gün içerisinde çizgi çizgi birikiyor mutlaka ama kapatıcılığı güzel bir ürün.

Fakat tabi ki de mükemmel bir ürün değil. Ben açıkçası Golden Rose'dan daha kaliteli bir ürün bekliyordum. En kısa zamanda kendime yeni bir ürün alacağım ve bunu da göz kapakları ve dudak çevresi için kullanacağım.

Siz hangi kapatıcıları kullanıyorsunuz?

Sevgilerle :)







You may also like

3 yorum:

  1. Ben bu rengi kullansan Casper gibi olurum :)
    Sanada açık değil mi sence??
    Bu yapıdaki ürünleri göz altıma sürmek istemiyorum biraz sert oluyorlar ve bastırmak gerekiyor...
    Ben şu anda Rimmel London ve Essence'in kalem gibi olanlarından kullanıyorum çok memnunum öneririm.
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım rengi bana çok değil aslında ama benim el ve ayaklarımda dolaşım bozukluğu olduğu için yarı saydam ve normalden daha kırmızı durur :) ayrıcada gözlerime elime uyguladığım gibi çok da uygulamıyorum, çok doğal hafif bir aydınlık oluşuyor. bende zaten dediğim gibi bir haftalık bir zaman dilimini kurtarmak için almıştım ama tam istediğim gibi olmadı malesef :)

      Sevgilerle :)

      Sil
  2. ben kapatıcı kullanmıyorum ama geçenlerde arkadasım sephoranın kapatıcısını aldı hosuma gitti alırım belki ilerde :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou