Maybelline Baby Lips Grape Wine

/
5 Comments

Merhabalar,

Son zamanlarda dudak balmlarına nasıl taktığımdan bahsetmiştim. Bu da onlardan bir tanesi. Maybelline Baby Lips- Grape Wine.


Kendisi Sally Hansen balmla beraber işe en çok kullandığım ürünlerden. Güzel bir nemlendirmesi ve de renk vermesi var. Her lip balm gibi biraz parlak ama peçeteyle fazlasını alınca matlaşıyor. O zaman çok doğal duruyor dudaklarda.


Elimde rengini birazcık göstermeye çalıştım. Zaten balmlar çok renkli olmuyorlar fakat yine de önce bir elimde rengini göstermek istedim.


Bu da dudaklarımdaki duruşu.

Açıkçası sevdim ben bu ürünü. Hem dudakları nemlendiriyor hem de hafifçe renk veriyor. Doğal görünümlü makyajlar için birebirler, biterse bir daha alırım gibime geliyor :) Aslında peach kiss'i de denemek istiyoru ama Sally Hansen'in nude tonu var elimde. Birbirlerine çok yakın renkleri ondan almayabilirim...

Siz ne düşünüyorsunuz lip balmlar hakkında?

Sevgilerle..






You may also like

5 yorum:

  1. AMBALAJI COK SEVIMLI
    ınstagram da bu aralar cok görür oldum bu ürün ve cesıtlerını
    lip balm sevdalısı olarak burada olsa kesin alırdım

    YanıtlaSil
  2. babylips ler baya ün yaptı ilk çıktığından beri gözüm var ama TR de yok malesef :( güle güle kullan! bir lipbalm aşığı olarak 10 tanede olsa almak lazım diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu ara essence nin kiss care love lip balmıyla çok iyi geçiniyorum :) kokusu mest edici. bunu da denemek isterim

    YanıtlaSil
  4. yanimda bir lip balm olmadan rahat edemem, dudaklarim kupkuruymus gibi his ederim hep. bunuda denemem lazim, güzel bir post olmus!:) sevgiler, asli


    uyuyakalanguezel.blogspot.de

    YanıtlaSil
  5. lip balmları pek sevmem ben nedense ama bunu sevdim. Ne güzel dolgun dudakların varmış maaaşallah canım :))
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou