Ufak Bir Alışveriş

/
4 Comments

Merhabalar, 

Yakınlarda yine dayanamadım alışveriş yaptım :) Açıkçası hala ihtiyaçlarımı bitiremedim :P

Kendimi de cilt bakımı açısından birazcık şımartmak istedim.


Tabi bu arada bulunduğum ülkenin ganimetlerinden kapmayı da ihmal etmedim :)

Kısaca aldıklarıma bakarsak,

Üst grup Sephora'dan,

Sephora cift bazlı göz makyajı temizleyici,
Sephora Head to Toe nemlendirici (Bunu kullanmıyorum benimle seyahate gelecek pratik bir ürün büyük ihtimalle de en çok saçlarımda kullanacağım :)
Sephora Age Define Kırışıklık karşıtı serum. (Çok iyi yorumlar okudum hakkında gittim aldım)

İkinci grup ise tamamen ikinci vatanıma özgü ürünler :) (ya da ben öyle sanıyorum)

Farmec Argan Yağlı kırışıklık karşıtı göz altı kremi,
Gerovital Narlı SPF 50+ anti aging yüz güneş kremi,
Elmiplant Pure Moisture Termal su,

Benim için çok güzel bir alışveriş oldu. Aldığım ürünlerden çok memnunum kullandığım kadarı ile. Sephora beni her gün daha fazla şaşırtıyor ne diyebilirim ki yakında favori mağazalarımdan biri olacak kendisi :)

Sizin favori mağazalarınız ve de ürünleriniz neler ?

Sevgilerle :)



You may also like

4 yorum:

  1. Vatana özgü ürünlerin yazısını bekliyorum canım.Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Sephora'lardan başlarım canım :) Onlar nasılsa her yerde var :D

      Sil
    2. evet evet ben de bakliyorum o ürünlerin yazısını :)

      Sil
    3. tamam canım :) En kısa zamanda ekleyeceğim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou