Pure Beauty Super Brightening Toner

/
4 Comments
Merhabalar :)

Bugün elim de olun Pure Beauty ürünlerini yorumlamaya devam edeceğim :)


Toniğimiz 150 ml.Yarı şeffaf bir ambalajı var, yani ışığa tuttuğunuz da içinde ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. Ve de pompalı bir şişesi var ki bu da onu çok kullanışlı yapıyor.

Ben bütün cilt bakım ürünlerini en az üçlü set halin de halin de kullanmayı seviyorum. Temizleyici, tonik, krem gibi.. Ama bazen serum da eklediğim oluyor.


Şeffaf yarı jel kıvamında bir yapısı var. Hafif kokulu ama kokusu kötü değil ama bayıldığım bir koku da değil :)
Pamuk tarafından hızlı emiliyor o yüzden üç defa pamuğun üzerine sıkmanız lazım tüm yüzünüze güzelce yedirebilmeniz için.


Brightening serisinin bir ürünü olduğu için en iyi sonuç diğer ürünlerle beraber kullanıldığında elde ediliyor. Fakat derinlemesine temizlik ürününüz yoksa cildinizi temizledikten sonra kalanları temizliyor, cildi yumuşatıp ferahlatıyor ve de yatıştırıyor. Aynı zamanda lekelere karşı ve cilt aydınlatıcı özellikleri var.

Ben açıkçası tonikten memnunum hoş bir tonikten zaten çok da fazla ne bekleyebilirim ki?? Mutlaka bundan da iyisi vardır mutlaka. Bunu her gün günlük cilt bakımımda kullanıyorum mümkün olduğunca da kullanmayı düşünüyorum.

Sevgilerle :)




You may also like

4 yorum:

  1. Merhaba, beni ilk sen mimlemiştin! Yakında onu da yayınlayacağım! Bu defa da ben seni mimliyorum! :) Bloguma beklerim;

    http://makyajmanya.blogspot.com/2013/03/makyaj-cekmecemizi-duzenleyelim.html

    YanıtlaSil
  2. Bu seriden olan yüz temizleyicimin bitmesine daha çoook var ama toniğimin dibi görünmek üzere :) tavsiye eder misin canım? seriyi tamamlayayım mı?

    YanıtlaSil
  3. gece kremini kullanmadım hiç bilmiyorum. bende serumu, gündüz kremi ve toniği var. açıkçası kullandığımdan bu yana cildim düzeldi. bu aralar düzenli maske de yapıyorum artık yüzümde sivilce falan kalmadı hatta karma bir cildim vardı şu anda normale döndü. bende çok işe yaradı canım yani tavsiye ederim ama ciltten cilde de fark var tabi.. umarım bende işe yaradığı gibi sen de de işe yarar :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou