Avon True Colour Fresh Cut Greens Dörtlü Far

/
4 Comments

Merhabalar,

Yazların gelmesi ile birlikte hafif renklenelim dedik :)

Bu bana yeşil sever annem tarafından hediye edilmiş bir fardır.


Avon True ColourFresh Cut Greens. Açıkçası Avon'un yeni görünüşü hoşuma gitti.


Bu dörtlü far kesinlikle silik renkli yeşillerden oluşuyor. Pigmentasyonu da harika olmayınca istediğiniz renge ulaşmak için birazcık uğraşmalı bir kaç kat sürmelisiniz. Ama benim gibi çok canlı renklerden hoşlanmayanlar için güzel bir far aslında. Gelelim Renklerimize,


Renkler genel olarak soğuk yeşilin açık tonları. İlk iki renk birbirine çok yakın. Daha çok aydınlatma amaçlı. Her türlü göz rengine uyacağını düşündüğüm ara renklere sahip tonlar.


Bu da renklerin flaşlı çekimi. Bu ürün hakkında nedense ne iyi ne de kötü çok da bir yorum yapamıyorum.

Renklerin tonları hoşuma gitti ama ilk iki rengin neredeyse aynı olması çok da hoşuma gitmedi. Renkleri elde edebilmek için en az iki hatta kendi zevkime göre olması için 3 kat sürme kısmı da çok hoşuma gitmedi. Benim göz kapalarıma çizgi çizgi dolma gibi bir sorunu da olmadı. Orta bir kalıcılığı var. Fakat bu bahsettiğim noktalar iyi bir far bazı ile çözülemeyecek şeyler değil.

Kısacası bana göre bu ürünün artıları kadar eksileri de var. Serinin diğer renklerini bilmiyorum. Ben de sadece bu rengi var.

Tekrar alacağımı pek sanmıyorum. Zaten yeşil tonlarını yazın kullanıyorum, bitmesi de baya zaman alacak, artı annemden hediye gelmezse etrafımda Avon alabileceğim birini de tanımıyorum, bu sebeplerden ötürü tekrar alacağımı sanmıyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı?

Kullandıysanız sizin de yorumlarınızı merak ediyorum..

Sevgilerle :)







You may also like

4 yorum:

  1. Bende ne yazıkki var bu ürün . Pigmentasyon sıfır:( Beyaz olanı kaş altıma sürüyorum sadece diğer renkleri baz olmadan hatta bazlı bile zar zor renk veriyor ! Ben alacaklara önermiyorum maalesef...
    Sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın pigmentasyon konusunda iyi değil ama ben kapatıcı artı far bazı art bir kaç kat sürünce istediğimi elde ediyorum :(

      Sil
  2. Avon 4lü farları arasında en sevdiğim bu. Ben genelde yoğun şekilde kullandığım için bazsız bile istediğim görüntüyü elde edebiliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tek kötü tarafı yoğun kullanım gerektirmesi, çaba sarf etmek :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou