Avon Olive Eyeliner

/
0 Comments

Merhabalar,

Elimdeki eyelinerlarla devam ediyorum. Şimdi bir diğer renkli eyelinerım olan bu güzel yeşil eyelinerı tanıtacağım size.


Bu Avon'un zeytin yeşili eyelinerı.


Çok hafif altın ışıltılar içeren hafif metalik bir görüntüsü var. Aslında daha koyu bir yeşili tercih ederdim. Bu yüzden bir sonra ki yeşil eyelinerımı daha koyu bir renk almak istiyorum. 

Neyse gelelim yorumlara,

Aslında rengini vermesi, kalıcılığı gayet güzel. Bildiğimiz klasik eyeliner yapısı, kıvamı ve şişesinde :)

Fakat kötü yanı eğer uzun süre sizdeyse ürün birazcık katılaşmaya başlıyor.


Bu flaşlı rengi. Dışa doğru gördüğünüz çizgi bu katılaşmadan geliyor. Yalnız şunu da söyleyeyim ben birazcık bu eyelinerı hor kullandım ve de son kullanma tarihi yaklaşıyor.

Daha iyi ve dikkatli bir kullanımla bu hale geleceğini sanmıyorum.

Açıkçası ben bu eyelinerdan memnunum. Eğer bu tür renkler hoşunuza gidiyorsa denemenizi öneririm mutlaka :)

Sizde ne renk eyelinerlar var?

Sevgilerle :)




You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou