Essence Alpha Better Than Gama Oje

/
8 Comments

Merhabalar,

Daha önce Essence'in Class of 2013 serisinden yaptığım alışverişi göstermiştim. Malesef unuttuğum için ojenin tek başına resi yok.

Ama bugünün konusu Alpha Better Than Gama isimli çok sevimli, pembe mi pembe ojemiz :)


Fırçası klasik oje fırçası gibi. Essence'in diğer ojeleri gibi değil ve de kapağı çok ince ve yumuşak bir plastik.

Ama renk cidden çok hoş, tam yazlık.


Açıkçası kalıcılığı çok iyi. Yalnız duşa girdikten sonra uçlardan dökülmeye başlıyor. Hoş benim duş dediğimde yarım saatten aşağı değil. O yüzden normal olabilir. Aslında Essence ojelerinden ve bu seriden hoşuma giden baya bir oje var. Sanırım zamanla hepsini tamamlayacağım :)


Siz ne düşünüyorsunuz renk hakkında?

Sevgilerle :)






You may also like

8 yorum:

  1. Renk çok çok güzelmiş canım. Bunları görmek hiç nasip olmadı bana. Elinde tuttuğun da çift taraflı eyeliner sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla malesef bana da çoğu Essence koleksiyonunu görmek nasip olmadı. Elimdeki dudak kalemi. Onun da postu yakında gelecek :)

      Sil
  2. ya tırnakların gerçek mi ? :)) çok güzel durmuş rengi çok beğendim
    Sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben hiç takma tırnak kullanmam :) Uzun tırnağa bayılırım :) ama kırılmaları kötü malesef :(

      Sil
  3. Ojenizi çok beğendim :)
    Benim bloğuma da beklerim, sizlerin desteği benim için çok önemli.Sevgiler.Nihan
    nihanlamakyaj.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ama ben zaten sizi takip ediyorum :)

      Sil
  4. Tırnaklar süper :) Beni Yorumsuz Bırakmayanlar kısmını nasıl yaptın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, google'da türkçe olarak araştırdım ve sonunda buldum, yalnız cidden hatırlamıyorum tam olarak nasıl yaptığımı, çok uğraşmıştım çünkü :(

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou