Vincent Longo Rosewood Dudak Kalemi ve Benim Özel Kullanış Tekniğim :)

/
0 Comments

Strawberry siparişlerimden birinde gelmişti bu dudak kalemi. O gün bugündür en sevdiğim dudak kalemidir kendisi. Rengi, dokusu ve yumuşacık sürümü ile favori kalemlerimden birisidir kendi.


Flaşsız rengi. Bu tarz renklere bayılıyorum. Biliyorum her defasında da söylüyorum :)


Bu da flaşlı çekimdeki rengi. Gelelim benim bu ürünleri nasıl kullandığıma..

1. Rujun rengini değiştirmek ve yeni tonlar elde etmek için kullanıyorum
2. Keskin pembe rujlarda veya o tür dikkat çekici tonlarda rengin iyice parlaması ve kaybolmaması için kullanıyorum
3. Ruj gibi kullanıyorum :)

Aynen şöyle :)


Dudağınıza ince bir kat vazelin sürüyorsunuz ya da en azından hafif nemlenmesini sağlıyorsunuz. Eğer vazelin çok kaçtıysa ve parlıyorsa dudaklarınızda elinize ufak bir öpücük kondurun fazlası gidecektir mutlaka.

Sonra kalemi bütün dudaklarınıza uygulayın

Sonuç


Nude tonlarda yeni bir rujunuz oldu :P








You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou