Holika Holika Clearing Petit BB Cream

/
8 Comments

Merhabalar,

Yine bir bb krem yazısı ile karşınızdayım.


Bu seferki bb kremin Holika Holika Clearing Petit BB Cream.


Bu kremi almamın iki başlıca sebebi vardı;

İndirimde çok ucuza gelmesi ve Shimmering BB'den daha açık bir renk tonunun olduğunu
düşünmem.


Malesef daha açık bir renk tonuna sahip değil. Yapı ve kalite olarak Shimmering'den farklı  değil. Yine ürün 30 ml. Yine pek çok bb krem gibi tek renk tonu var.


Sizde her gün bb krem kullanıyorsanız benim gibi, öneririm. Hafif yapısı ve güzel bir duruşu var. Kesinlikle ciltte kalıp gibi durmuyor.Fakat siz yine de fazla sürmemeye dikkat edin. Fazla sürülünce cilt tarafından emilmesi zor olabiliyor.


Yine bahsettiğim gibi Missha'dan daha iyi değil. Missha kullanmaya alışmış olanlar biraz hayal kırıklığına uğrayabilir. Kapatıcılığı orta seviye de diyebilirim. Ben genelde yüzüme fırça ile uyguluyorum.


Rengin ve kapatıcılığının görünmesi için elime normalden biraz daha fazla ürün uyguladım. Bu da yakından görünen hali. Sıvı bir bb krem çok yoğun değil. Açıkçası fiyatına göre de gayet iyi olduğu görüşündeyim. Kesinlikle batılı bb kremlerden daha kaliteli ve çok daha ucuz. Ama pudra ile sabitlerseniz daha iyi olur. Ve de dört saat sonra yine bir pudra yenilemeye ihtiyaç duyacaktır.

Eğer uygun fiyatlı bir ürün bakıyorsanız, buğday tonlarında bir cilt rengine sahipseniz(ne çok beyaz ne esmer :), günlük kullanabileceğiniz hafif yapılı bir ürün arıyorsanız önerebileceğim bir ürün.

Holika Holika Petit BB'lerin 5-6 dolar arası bir fiyatı var. Kargo dahil olmak üzere.

Siz hangi bb kremleri kullanıyorsunuz?

Sevgilerle.. :)










You may also like

8 yorum:

  1. Ben de bunu Missha'dan daha çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Missha daha çok yaradı, hem renk olarak hem doku olarak. Ben Missha 13 numarayı kullanıyorum, en açık rengi, Missha renk konusunda da daha iyi geliyor bana :)

      Sil
  2. Kapatıcılıgı nasıl peki missha ile kıyaslandıgında? çok merak ediyorum ben bu ürünü bi yolunu bulmalı getirtmek için =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı Missha kadar iyi değil canım malesef. 4-5 saate kadar mutlaka ya yenilemen ya da pudrayla tekrar üstünden geçmen gerekiyor..

      Sil
  3. Ben garnier kullanıyorum.Çok memnunum.Kapatıcılığıda gayet iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'in rengi çok koyu :( açık rengi bile çok koyu.. :(

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou