Max Factor Miracle Touch Creamy BlushSoftCopper

/
2 Comments

Merhabalar,

Uzun zamandır kullandığım ürünler arasında Max Factor'ün ürünleri de olmasına rağmen hiç Max Factor postu yayınlamadığımı fark ettim. Bu arada Max Factor çok da sevdiğim bir marka değildir anca indirimlerde alıyorum.


Bu krem allığı rengine bayılıp almıştım. Ben bu tür tonları çok severim allıkta. Kendime de yakıştırıyorum açıkçası.


03 numara Soft Copper Rengi. Küçücük bir kutusu var. Fakat yoğun yapısı ile uzun süreli bir kullanıma olanak veriyor.


Flaşsız gün ışığındaki rengi. İnanılmaz hoş ve doğal bir rengi var.


Bu da flaşlı rengi. Ten ile bütünleşmesi inanılmaz hoş. Çok cilt makyajı yapmak istemediğim zaman sadece bu allığı kullanıp çıkıyordum.

Tek kötü yanı Max Factor'ün neredeyse inanılmaz pahalı oluşu ve de neden bilmiyorum dış görünüşleri de bir itici geliyor bana. Madem o kadar para verip alıyoruz birazcık daha al benili yapın şu ürünleri. Bir de hayvanlar üzerinde test yapmakla suçlanıyorlar. L'oreal, Maybelline ve Max Factor adı çıkmış en önemli markalar. 

Siz Max Factor hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Sevgilerle :)






You may also like

2 yorum:

  1. gerçekten pahalı. yani gereğinden ve kalitesinden fazla pahalı bence. o kadar pahalı yapıyorsunuz bari ambalajını, paketini güzel yapın diimi ? :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen ben bu ürünleri aldığımda %50 indirim vardı. Birde annem bende kullanırım senin makyaj malzemelerini Max Factor'den alalım diye tutturdu yoksa benim şu anda indirimsiz para verip alacağım ürün değiller yani...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou