Avon Clear Skin Blackhead Clearing

/
4 Comments

Avon ciddi anlamda kendisini giderek geliştiriyor. Bu temizleyici de bunun örneklerinden birisi. Yağlı ciltler için üretilmiş siyah nokta ve gözenekleri temizleme iddiası var.


Ürün 125 gr. Merak edenler için içeriği de burada.


Kesinlikle kendisi sevdiğim bir ürün oldu. İçeriğinde çok sayıda mikro parçacıklar var. Bazı ürünlerin santimetre kareye bir tane düşen parçacıklarının olması gibi değil yani.


Burada parçacıkları daha iyi görebilirsiniz. Ürünün tek kötü yanı kapağı açılır açılmaz dışarı fışkırması. Belki kullanışsız bir kapağı olması da buna eklenebilir. Bir yandan eliniz de ürün varken, bir yandan dışarı taşmakta olan ambalajı kapağını çevirerek kapatmaya çalışmak birazcık zor oluyor.


Derinlemesine temizliyici bir ürün. Bu yüzden aşırı yağlı olmayan ciltlerin günde bir defa kullanması uygun olur.
Siyah noktalar konusunda da oldukça başarılı bir ürün. İçerisinde salistik asit var. Bu asitin sivilce ve siyah noktalar üzerindeki başarısı da kanıtlanmış durumdadır. Bu yüzden Avon'un yağlı ciltler için olan temizleyicileri salistik asit de içeriyorlar.

Eğer Avon ürünlerini kullanan biriyseniz kesinlikle öneririm. Fakat ben bu ürünü artık kullanmıyorum. Kendime daha içime sinen ve de benim gibi normal ciltlere uygun bir temizleyici buldum.

Siz ne kullanıyorsunuz peki??

Sevgilerle :)





You may also like

4 yorum:

  1. Bende o ürünü merak ediyordum denerim bir gün :)
    Ben aslında her türlü temizleyici kullanıyorum. Kil maskesi yada avonun planet spa ürünlerinin maskelerini de kullanıyorum ve çok memnunum :)Tavsiye ederim. Sevgiyle kalınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü bende beğendim dediğim gibi :) ama sanırım cilt bakım ürünleri birazcık istikrar istiyor :) Tavsiyeler için teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben de kullandım bu ürünü ama siyah nokta ve sivilcelerde bir etkisini göremedim :/ Temizleyici etkisi anlıktı biraz zaman geçince yine aynı yağlı cilt :) Bana yaramadı bu^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüldüm canım sende işe yaramamasına, benim cildim normalden yağlıya dönük ben kurutmasın diye bunu günde bir kere kullandım. bir müddet sonra da siyah noktalarım son derece küçülmeye başladı. gerçi ben o zaman yine avon'dan başka bir temizleyici ile birlikte kullanıyordum. onu da çok sevmiştim. belki de o yüzden bende işe yaradı..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou