Avon Deep Pore Cleasing Scrub

/
2 Comments

Merhabalar,

Yine bir Avon ürünü ile karşınızdayım.


Avon Deep Pore Cleasing Scrub. Bu ürünü de sevdim açıkçası. Yine yağlı ciltler için, siyah nokta ve sivilceye karşı üretilmiş bir ürün.


Bu ürünü Avon Blackhead Clearing ile beraber kullanmıştım. Onun da yazısı burada. Ve ikisi ile güzel sonuçlar elde etmiştim. Yalnız bu arada belirteyim benim cildim normalden yağlıya dönük bir cilt.
Kapağı kullanışlı geldi açıkçası, ben severim pratik ürünleri, zaman da kazandırıyor :)


Görüldüğü gibi koyu kıvamlı bir yapısı var. Ben ürünü daha çok Garnier 3 in 1 çinkolu yüz temizleyiciye benzettim, bunda yapısı ve kıvamının etkisi vardı tabi ki de.


Günde bir defa kullandığım bu ürün cilt bakımının sevilen aşamalarından birisi oldu kesinlikle. Çünkü bu üründen sonra yüzünüzde çok hoş bir ferahlık hissediyorsunuz içerdiği mentolden ötürü. Aynı hafif naneli bir sakızı çiğnedikten sonra gelen ferahlık gibi :D Biliyorum böyle açıklamak birazcık tuhaf oldu ama ne yapabilirim anca böyle anlatabildim :)
Yine bu ürünün içerisinde de salistik asit var.

Denemeyi düşünüyorsanız önerebilirim.

Sevgilerle :)









You may also like

2 yorum:

  1. ben de kullanıyorum :) bu aslında üçlü set 2si tonik 3ü nemlendirici. Eger temizledikten sonra hemen tonik uygularsam çok yakıyo ve kıpkırmızı oluyorum. belki benimki hassas oldugunundandır bilemem :) diğer clearskinlerden daha iyi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 3 lü set olarak kullanmadım canım. Set olarak kullanırsan işe yaracağını söylerler hep ama.. sen dikkatli kullan o zaman :( cildine zarar vermesin bir müddet sonra. ben kendi toniğimi kullandım hiç bir şey olmadı belki de ikisi bir arada sana ağır gelmiştir.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou