Sephora Shine Ruj N06

/
4 Comments

Bu benim yeni Sephora rujum. Mağaza da dener denemez çok hoşuma gitti. Hemen aldım :)


Bende ki Sephora ruj shine N06.


Bu aralar ki favori rujlarımdan biri daha. Her iki güne bir gündüzleri kullanıyorum. Açık pembe hafif ıslak görünümlü. Aslında dudaklarınız çok kurumuşsa malesef belli ediyor. Ama o da çok yakından bakarsanız. Normal bir mesafeden çok da belli olmuyor.


Mesela burada dudaklarım çok çatlamıştı. Deri parçalarını görebilirsiniz yakınlaştırırsanız. Ben bu ruja bayıldım. Mavi alt tonlu hafif bir pembe ve de günlük kullanıma çok uygun.

Bu da flaşlı fotoğraf. Eğer dudaklarınız pürüzsüz ise barbi gibi duruyor. Sanırım Sephora'nın başka rujlarını da alacağım. Ben çok sevdim çünkü :)

Sevgilerle :)






You may also like

4 yorum:

  1. wow! cidden barbi gibi duruyor..
    dudaklarını görünce aklımda selena gomez'in dudakları canlandı neden bilmem :D onun da böyle bir ujunu gördüğümü hatırlıyorum sanırım :) bakalım bulabilcekmiyim... heh buldum şu fotoğraf sanırım :) http://www.butterflyeyes.com/media/faces/selena-gomez.jpg ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, cidden renk neredeyse aynısı, ki resimlerde benim dudaklarım kötüydü ondan çok hoş durmadı ama dudaklarım pürüzsüzken aynı senin gönderdiğin resimdeki gibi duruyor :)

      Sil
  2. Süper !! Kesinlikle hala satışta ise alacağım bu ruju. Dudaklarında maaşallah :)
    http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. satışta canım. bende daha alalı çok olmadı. teşekkürler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou