Pure Beauty Super Brightening Lotion SPF 15

/
4 Comments

Diğer bütün Pure Beauty ürünlerim gibi bunu da Watsons'dan aldım.

Alırken de aynı şeyi düşünüyordum, hala da aynı şeyi düşünüyorum, cilt rengi ve leke açısından Türkiye'de alınabilecek en iyi ürün kendisi bence. Bunlar hep benim görüşlerim tabiki de..

Ürün losyon şeklinde olduğu için ara kapağı var. Kutusu hoş :) Çok pratik değil ama kim gündüz kremini yanında taşıyor ki, seyahat dışında..


Ürünün yarısından fazlasını kullandım sonra içine pirinç suyu ekledim bir miktar. Herhangi bir bozulma zarar görme yok. Hatta bence daha iyi bile oldu.


Bu son hali. Şu aralar kullanmaya ara verdim. Nedeni başka bir krem. O başka kremin de tek nedeni 21 gün içerisinde gözle görülür bir sonuç vereceği iddiası. 

Neyse Pure Beauty kremimize geri dönelim. Bu bir gündüz kremi. Gece için başka cilt rengi açıcı, leke giderici krem kullanıyorum. Lekelerimi ki büyük ve açık renkli oldukları için çok göze çarpmıyorlardı, 3 ay içerisin de kontrol altına aldım. Daha aydınlık bir cildim var ve de her regl öncesi çıkan sivilcelerimden yapmakta olduğum bakım sayesinde kurtuldum.

Bu arada Pure Beauty Brightening serisinin temizleyicisi ve gece kremi dışında bütün serisini kullanıyorum.

Komple lekelere karşı ve aydınlatıcı bir bakım uyguladığım için bende işe yaradı. Herkese de tavsiye ederim.

Ama baştan uyarıyorum bu birazcık sabır işi ve düzen işi. Kullandığım maskelerden losyonlara, kremlere serumlara kadar hep aydınlatıcı leke giderici özellik de ürünler kullanıyorum haliyle işe yarıyor.

Sizde kendinizi bu yola adayın yoksa iyi sonuç alabilmek için çok fazla beklemek gerekiyor. Ben ki daha 5. ayımdayım bıraktığımda 1-2 haftaya cildim kararmaya lekeler koyu sarı bir şekilde belirmeye başlıyor hafiften. O yüzden bunu bir yaşam şekli haline dönüştürmeye başlasanız iyi olur.

Sevgilerle :)



You may also like

4 yorum:

  1. fiyatı ne kadar bu ürünlerin ortalama

    YanıtlaSil
  2. ben bu ürünü eylül başında almıştım ve diğer ürünlerle beraber o yüzden hiç hatırlamıyorum canım..

    YanıtlaSil
  3. maalesef bu tarz ürünleri sürekli kullanmak gerekiyor..aylarca uğraşıp görünümleri iyileştiriyorum, iki hafta kullanmazsam eski haline geliyor :(

    YanıtlaSil
  4. malesef öyle.. o yüzden zaten bu tür bakımları yaşam tarzı haline getirmek lazım diyorum..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou