Flormar Mono Eyeshadow No:13

/
2 Comments

Flormar'ın tekli far serisinin renkleri kesinlikle çok güzel. Tekli far kullanmayı hiç sevmem aslında pratik değiller çünkü.

Birde Flormar farları için tek kötü nokta içinde fırçasının olmaması. Bu yüzden çantanıza atıp makyajınızı tazeleyemezsiniz, tuvallette hızlıca makyaj yapamazsınız.


Numarası silinmiş olmasına rağmen 13 nolu far bendeki. Sanırım şu anlık elimdeki tek, tekli far :)

Biliyorum cümle birazcık karışık oldu.


Tekrar söylüyorum Flormar'ın tekli farlarının rengi kesinlikle mükemmel. Ben o gün sadece bunu alabilmiştim neden tam hatırlayamıyorum şimdi :)


Flaşsız farımızın rengi. Elime iki kat halinde sürdüm. Fotoda renginin daha iyi çıkması için.


Bu da flaşlı çekilmiş hali. Çok hoş bir renk tonu var ve de dayanıklılık açısından son derece iyi. Hafif sedefli bir yapısı da var. Renk güzel parlıyor ışıkta.

Ne diyebilirim bundan sonraki ilk işim 2-4-9-12-15-16-19-23-24 nolu renklerini almak olacak.
Zaman sıkışıklığımın olmadığı günlerde kullanırım artık :)

Diğer flormar yazılarım için tıklayalım lütfen :)

Yakında Flormar ikili allık, long wear ruj ve supershine parlatıcı yazılarım da gelecek :)

Sevgilerle :)



You may also like

2 yorum:

  1. Flormarın tekli farlarının rengi benim çok hoşuma gider.. Ben de de birkaç tekli farı var ve çok severek kullanıyorum.. Siz de güzel günlerde kullanın..:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sağolun :) bende tek bir rengi var ama yakında mutlaka bir kaç renk daha ekleyeceğim.. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou