Pure Beauty Shooting BB Krem

/
6 Comments
Biliyorum bu bb krem'de fazlasıyla yorumlandı zaman içinde. Ama kullandığım hiç bir bb kremi es geçmeden yazmak istedim. Garner dışında, çünkü aldığımın ilk haftası bir arkadaşıma verdim. Neyse gelelim Pure Beauty Shooting BB Krem'e. Jasmin Water BB Krem'i aramak için gittiğim sırada almıştım kendisini.


30 ml'lik bir ürün fakat çok bereketli. Kullan kullan bitmiyor. Kaç ay oldu daha anca yarısına gelebildim.


Bence ender kötü taraflarından birisi kapağı. Hızlı hareket etmeniz gerekiyorsa biraz sorun.Ayrıca da kaç defa kapağı elimden düşürdüğümü biliyorum kapatıyorum derken.


Bu aldığım miktar bütün yüzünüzü neredeyse 2 defa kapatmaya yeter aslında. Diğer bir çok hoşnut olamadığım konu malesef ki rengi. Çok açık tenli insanlara birazcık koyu gelecektir rengi.


Ürünü yüzünüze sürdükten sonra birazcık bekleyin. En güzel sonucu biraz beklediğiniz zaman alıyorsunuz. O yüzden hemen olumsuz not verip de moraliniz bozulmasın.


Kapatıcılığına gelirsek benim için gayet yeterli. Aşırı derecede kötü bir cilt yapınız yoksa bence yeterli bir kapatıcılığı var. Özellikle yüzümdeki kırmızılıklar kapandığında çok güzel hissediyorum :)


Bu resimde elimdeki bütün fazlalığı aldım. Doğal cilt tonuma gayet yakın bir renk. Fakat bu ürünü kullanıp dışarı çıkıp ardından 4-5 saat sonra eve döndüğümde aynada sanki ürün yüzümde biraz daha koyulaşmış gibi hissediyorum. Öyle aşırı bir koyuluk değil tabiki ama 1 ton değişmiş hissi yaşıyorum. O yüzden de hep pudrayla sabitliyorum.

Bu ürünün diğer bir kötü yanı güneş korumasının olmaması.

Ben bunu ürünü bir kez daha alır mıyım?
Almam.

Nedenleri,
SPF'si yok
Kapağı kullanışsız
Rengi birazcık koyu üstelik pembe bazlı gibi bir renk.

Ama yine de Türkiye şartlarına göre alınabilecek fiyat, kalite ve bulunabilirlik açısından en iyi ürünlerden biri kendisi.

O yüzden çekinmeden alabilirsiniz.

Sevgilerle :)





You may also like

6 yorum:

  1. Pure beauty ürünleri nerede satılıyor?Denemek isterdim.

    YanıtlaSil
  2. Pure Beauty ürünleri sadece watsons'larda satılıyor bildiğim kadarıyla. Başka bir mağazada daha görmedim.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. 18 yaşındayım.BB krem kullanmayı düşünüyorum.Sence kullanmamda bir sakınca var mı?
    Cevaplarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de yok.. Hatta fondoten yerine bb krem kullanmayı tercih etmen çok da yerinde olur. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou