Nivea Angel Star Duş Jeli

/
0 Comments

Aslında ben duş jelleri yerine doğal içerikli sabun kullanmayı daha çok seven bir insanım.. Ama malum teknolojinin getirdiği  hız ve kolaylık da tartışılmaz.O yüzden banyomda genelde hep birden fazla ürün bulunur. Acil durumlarda duş jeli acelem olmadığında sabun :)

Fakat Nivea'nın bu duş jeli çok hoşuma gitti. 


Neden bilmiyorum ama genel olarak Nivea ürülerine karşı bir anti patim var o yüzden çok kullanmam. Hatta sanırım elimdeki Nivea'dan tek ürün bu duş jeli. Bu duş jeli açık pembe renkli(pamuk şeker gibi) kremsi böğürtlen kokulu bir duş jeli. Kokusu inanılmaz hoşuma gitti. Ürünün birazı tüm vücuda yetiyor hızlı köpürüyor. Ama açıkçası bu iyi bir özellik mi kötü mü bilemedim.Çünkü bu yoğunluk ve bol köpüğü vermek içinde bol bol kimyasal kullanıyorlar. Açıkçası sevdiğim bir ürün kendisi.


Hoş ve hafif bir kokusu var ama öyle banyodan çıkınca aman aman bir koku arkanızdan gelmiyor. O konuda benim en çok hoşuma duş jeli bir Türk markası olan Ersağ'ın lavantalı duş jelidir. Kendisi benim bir numaram olmakla birlikte malesef buralarda bulamadığımdan başka ürünleri deniyorum :)

Sevgilerle :)



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou