Maybelline 553 Color Sensetional Glamourous Red

/
3 Comments


Rengini son derece beğenerek aldığım rujlardan biridir kendisi. Kendime de çok yakıştırıyorum açıkçası.

Aslında kırmızıdan çok gül kurusu bir rengi var. Kahve ve pembe tonlarını içinde barındırıyor gibi ara bir ton.

Ara tonları kullanmayı her zaman çok sevmişimdir her şeyle uyarlar. Ama kırmızı bir ruj beklentiniz varsa bu ruj hayallerinizden biraz uzak demektir. Bana göre kesinlikle kırmızı değil..


Bu flaşsız çekimdeki hali. Aslında elime sürmektense dudaklarımda göstermeyi daha çok tercih ederdim çünkü bazen duruş farklılıkları olabiliyor ama bu sefer malesef kullanacak  vaktim olmadı ve resimlerini böyle çektim.


Bu da flaşlı çekimdeki hali. Elimde sadece bir kat boya var. Çok yoğun renkli ve yoğun bir ruj. Sürümü çok kolay. Ağır toprak tonlarında bir ruj isteyenler için kesinlikle tavsiye ederim. Kalıcılığı konusunda malesef bir yorum yapamayacağım çünkü rujlar genel manasıyla benim dudaklarımda hep kalır. Rujumu gün içinde hiç tazelemem fakat akşam eve sabah çıktığım gibi dönerim. Tek sorun bir şey içiyorsam.. Onun dışında bir şeyler yediğim halde bile rujumu tazelememe gerek kalmaz.

Maybelline'nin bu seri rujlarına bayılıyorum. Üç tane rujum vardı malesef bir tanesi lavaboya kirli suların içine düştü ve çok üzülerek yep yeni ruju atmak zorunda kaldım :(

Umarım sizin başınıza böyle bir ey gelmez..

Sevgilerle :)





You may also like

3 yorum:

  1. Bende bu serisinin rujlarını seviyorum sürümü çok kolay

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle ve de renkleri de çok hoş genelde.. Param olsa bütün serisini alabilirdim :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum,Seni de beklerim.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou