Skinlite Vitamin Complex Maskesi

/
0 Comments

Bu maske iki bölümden oluşuyor. İlki derinlemesine temizlik peeling maskesi, ikincisi ise vitamin maskesi. Maskenin vaadleri arasında

1. üstteki küçük maske;

Cildi derinlemesine temizlemek, ferahlatmak dokuyu yapılandırmak ve genç bir görünüm elde etmek

2. vitamin kompleks maskesi

A, B3, C ve E vitaminleri ile cildi sıkılaştırmak, genel olarak cilt tonunda iyileşme ve sağlık

Bir diğer güzel tarafı hayvanlar üzerinde test yapılmadığı ibaresi. Özellikle bu yanını çok sevdim.

Yüzünüzü yıkadıktan sonra kurulamıyorsunuz ve hafif ıslak cilde derinlemesine temizlik maskesini uyguluyorsunuz. Ardından da hafif hafif masaj yapıyorsunuz. Zaten uygular uygulamaz masajla beraber elinize pütür pütür gelmeye başlıyor maske. Ardından duruluyorsunuz. Sonra yine hafif ıslak nemli cilde vitamin maskesini yayıp masaj yapıyorsunuz. 10 dakika bekledikten sonra cildinizi yıkıyorsunuz.

Ben bir paket aldım. Henüz iki defa kullandım. Hala da 2 kullanımlık var paketin içerisinde :) Eğer yüzünüz birazcık küçükse 5 kullanımlık bile yapabilirsiniz sanırım :)

Şu anda kullandığım kadarıyla memnunum. Vitamin maskesini 10 dakikadan fazla beklettim genelde. İş yapıyordum, daldım o yüzden. Fakat genel olarak bir sorun yaşamadım bununla tabiki :)

Malesef yoğun makyaj yaptığım bir günün hemen ardından bu maskeyi test etme olanağım olmadı henüz. Sadece bir gece makyajla uyuyup ertesi sabah deneyebildim. Belki o yüzden belki temizleme jeli ve maske birlikte bütün makyaj kalıntısını aldı. Çünkü tonikli pamukta hiç bir makyaj kalıntısı görmedim. O yüzden derinlemesine temizlik maskesi ne kadar etkili çok bir yorum yapamayacağım malesef.

Ama  cildimde ki etkilerini sevdim. Geçen hafta cildim daha kötü gözüküyordu hatta kızarmaya yağlanmaya ve hafifçe de sivilcelenmeye başlamıştı. Ama şimdi daha iyi. Özellikle maskeden sonra değişimi fark ettim. Tabiki de birden bire porselen gibi bir cilt yapmadı. Yüzümde hala bir iki kabarcık var ama şimdi çok daha düzgün görünüyor. Henüz çok net bir şey söylemek için erken olsa bile sevdim ben bu maskeyi..

Bitince tekrar alacağım :)



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou