Mayra Natural Hair Soap

/
0 Comments
Benim çok sevdiğim iki tane doğal şampuanım var. Bu şampuanlara ulaşmak her zaman herkes için çok kolay olmayabiliyor malesef. Onlardan bir tanesi May Ra Natural Hair soap.



Antalya'da üretilen bir şampuan. Genel olarak aktarlar çok över. Bende iki tane en büyük boyundan aldım getirdim buralara. Hatta bir ara benim kuaförüm bile salonunda bunu kullanıyordu.

Bir kere saçlarınız kirliyse çok köpürmüyor. Anca ikinci defa şampuanladığınızda köpürdüğünü fark ediyorsunuz. Ben tüm saçıma yağlı bakım yapıyorum ona rağmen iki şampuanlamayla saçlarımdaki bütün yağı alıyor. Daha önce 2 kutu bitirdim. İlki saç kremiyle beraberdi ve de ikisi beraber muhteşemler. Fakat bir müddet sonra saç kremi çok pahalı gelmeye başladı. Çünkü küçük maske kutusu gibi bir kutu içinde fakat uzun saçlarda hızlı bitiyor.

İçinde 7 tane bitki özü var. İçindekileri yazıyorum;

Defne,zeytinyağı,ısırgan özü,mersin yaprağı,lavanta, hint yağı biberiye, coco amido propyl betain, cocamide DEA, provitamin B5, Vitamin e, Parfüm,Kathon CG cocoqmphodiacetat.

Bendeki 750 ml. Saçlarımı çok güzel yapıyor. Umarım yeteri kadar hızlı zamanda eski haline dönmesine de yardım eder. Saç uçlarım da çok kırık yok. Ama lastik gibi uzuyorlar malesef birazcık nem kazanmaları lazım. Ben de mümkün olduğunca iyi ve düzenli bakım yapmaya çalışıyorum. Size de bu şampuanı tavsiye ederim. Aktarlarda bulabilirsiniz. Ama her aktarda var mıdır bilemiyorum.


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou