Avon Anew Dudak Dolgunlaştırıcı Krem

/
2 Comments



Ürünümüz bu :) Avon kataloğundan indirimde olduğu bir dönemde almıştım. Fazla dudak dolgunluğu göz çıkarmaz görüşündeydim :) Genel olarak nemlendirici niyetine kullandım.


Tamam ürünü birazcık hunharca kullanmış olabilirim :) Kökten kırdım krem kısmını. Sonra da bu hale geldi işte. Güzel bir nemlendirici gibi kullanabilirsiniz. Hatta pahalı bir nemlendirici :) Resimlerle size sonuçları göstereceğim. Zaten sonra da konuşmaya pek gerek kalmayacak gibi..


Bu benim normal kendi hiç bişeysiz dudaklarım. Bira da kuru durumdalar :)


Bu Anew dudak dolgunlaştırıcılı hali. Yani görüldüğü üzere dudaklarım daha nemli ve de pürüzsüzlüğünden biraz daha büyük gözüküyor. Şimdi sizinle bir fotoğraf daha paylaşacağım..


Bu da benim buradan bizim paramızla 50 kuruşa aldığım vazelin benzeri dudak kremi.. Sonuç neredeyse aynı. Sadece bu krem Anew e göre biraz daha şeffaf. Yani diyeceğim odur ki boşuna paranızı harcamayın. Dudaklarınızı nemlendirmek için daha ucuz yöntemler var..


You may also like

2 yorum:

  1. Avondan bu tarz vaatleri olan ürünler kullanmamayı öğrendim ben :) alırsam sadece argan yağını alıyorum artık oda ne kadar orjinal yağ Allah bilir. Kremleri cildimde alerji yapıyor. Bazı rujları güzel sadece o kadar :)
    Sevgiler,http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avonun rujlarında şu anda adını unuttuğum ve kansere yol açan rujun kalıcılığını sağlayan bir kimyasalın kullanıldığını okumuştum geçenlerde. ALtın testi yapılmasından bahsediyordu. Elimde altın olmadığı için yapamıyorum malesef:(

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou