Skinlite Spot Reducer Gel Patches

/
0 Comments


Geçen gün kozmetik markette bu ürünü gördüm. Ayda bir yüzünde sivilceler beliren bir insanım. Çoğu zaman zaman kırmızı ve sert bir şekilde kalmakla beraber bazen içi beyaz büyük ve acı verici olabiliyor. Şimdi yine çenemde orta büyüklükte kırmızı bir çıkıntı vardı. Onda denemek üzere aldım. Şimdilik iyi ki de almışım.



Ürün kutusunun içinde 3 ayrı paket var. Bunların her biri ihtiyacınız olduğu zaman açılması için öteki türlü ürünün kuruyabileceğinden bahsediyorlar. Her poşetin içinde 10 tane yuvarlak nokta gibi jel var.



Bu jeli alıp sivilcenizin üstünü tamamen kapatacak şekilde örtüyorsunuz. En iyi kullanım için gece yatarken uygulayın sabaha kadar kalsın diyor. Etkin maddesi salistik asit bu yüzden sabaha kadar sivilcelere etki edip kuruma yapmadan sivilcelerin geçeceğinden bahsediyor.

Kesinlikle yatmadan önce uygulayın öteki türlü yüz mimiklerinizle jel yapışkanlığını yitirip düşüyor. Bu yüzden ben aynı sivilce için iki tane kullanmak zorunda kaldım.Sabah aynaya baktığımda ise inanamadım resmen sivilcenin %99 u kaybolmuştu. Çok minik ten renginde bir çıkıntı kalmıştı o da çok dikkatli bakarsa belli oluyor. Aslında alırken üründen pek de ümitli değildim. Birde gece ilk başta çenemden düşünce sabaha kadar yüzümde kalmaz diye düşünüyorum ama kaldı.

Bu arada ürünün Kore kozmetiği olduğunu ve de açılan bir paketin 2 hafta içinde kullanılması gerektiğini belirtmekte fayda var. Benim orta büyüklükteki sivilcelerime bir gece içinde iyi geldi ama daha büyük ve daha farklı sivilceler için nasıl olur henüz bilemiyorum. Ama ben bu ürünü sevdim :)


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou