Nascita Professional 176 Yelpaze Fırça

/
3 Comments

Merhabalar,

Güzel bir günden günaydınlar hepinize :)

Bu gün elimdeki fırçalardan birinden bahsetmek istiyorum. Ben de yavaş yavaş fırçalarımı tanıtayım artık.


Bazen makyaj yaparken, rimeli göz kapağıma değdirdiğimde, ya da rimelli kirpiklerim fara bulaştığında, burnum için yaptığım makyaj hilesini doğal göstermek için, yüzüme far, rimel dökülürse silmek için böyle bir fırçaya ihtiyaç duyuyordum. Ama kullanım alanım alanım da genelde hata düzeltmek olunca çok da para harcamak istemedim bu bu tarz bir fırça için.


Türkiye'de olduğum bir dönemde de 6-7 tl gibi bir fiyatı vardı sanırım görünce aldım hemen. İyiki de almışım açıkçası. Makyaj hatalarını düzeltmek gayet kolaylaştı. Kılları yumuşacık ve de dökülme gibi bir sorunum olmadı hiç. Açıkçası memnunum bu fırçadan. Nascita'nın diğer fırçaları var mı bilmiyorum. Ben baktığımda yanlış hatırlamıyorsam standda sadece bu vardı.

Siz de yelpaze fırçaya fazla para vermek istemiyorsanız ve de kaliteli bir ürün istiyorsanız, iyi bir seçenek olabilir sizin için de..

Siz yelpaze fırça kullanıyor musunuz ?

Sevgilerle :)



You may also like

3 yorum:

  1. Merhaba 👋 ben de nasticanın bu aydınlatıcı fırçasını arıyorum.
    Memnun musunuz? Nereden aldınız :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba 👋 ben de nasticanın bu aydınlatıcı fırçasını arıyorum.
    Memnun musunuz? Nereden aldınız :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Ben Antalya'da küçük bir kozmetikçiden almıştım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou