Rimmel 60 Seconds Naughty But Nice 305

/
2 Comments
Rimmel markasını daha Türkiye'ye gelmeden beri biliyordum. Ucuz bir İngiliz Kozmetik markasıydı. O zamanlar yurt dışından getirtmeyi planlıyordum fakat sonradan kendisi Türkiye'ye geldi. Kendisi Türkiye'ye geldi ama ben daha yeni deneyebiliyorum. Ve de baştan söylüyorum ojesinden hiç memnun kalmadım.


Kesinlikle tek kat sürüldüğün de bu rengi vermiyor. Resimde görülen tırnaklarımda 3 kat oje var. Tabi 3 kat olunca da bir dakika da kurumuyor. Bu arada tek katı o kadar ince ki zaten başka herhangi bir ojeyi böyle tek kat sürsen kurur bir dakikada, ki kuruyorlar da..


Resim bir sonra ki gün çekildi yani aslında 24 saatten biraz fazla bir süre içerisinde tırnaktan dökülmeye başladı.. Resim de görüldüğü gibi..


Burada da uçlarından dökülmeye başlayan tırnaklarım daha iyi görülüyor. Sanırım bu oje ile ilgili sevdiğim tek şey rengi ve fırçası oldu. Rengi de en az üç kat sürerseniz veriyor anca..

Bir daha alır mıyım??

Asla. Onun yerine gider 1 tl'lik ojelerden alırım. En azından hem çok beklentim olmaz hem de çok para harcamamış olurum..

Güzel bir yazı yazamadığım için üzgünüm. Sizin de böyle bir sorununuz oldu mu ?? Bu benim Rimmel'den ilk ojem çünkü..

Sevgilerle..





You may also like

2 yorum:

  1. merhaba tırnaklarına atıf yapmadan edemeyeceğim orijinal tırnakların değil mi lütfen bakımıyla ilgili yazı yaz=)))konuya dönmek gerekirse aynı durum bendede oluyor dökülme durumu yani akşam sürdüğüm oje sabah uçlardan açılıyor genelde tek katta hiç olmadı 2 katta renk veriyorlar henüz 3 kat sürdüğüm pek olmadı bence renkle alakalı bir durum

    YanıtlaSil
  2. Evet canım benim kendi tırnaklarım.. Tamam o zaman bir postta tırnak bakımım için hazırlarım :)Ben rengi önce önce tek kat sürdüm şu golden rose'un ojelerindeki gibi oldu. İki kat sürdüğümde de hala tırnağımın beyaz kısmı seçilebilecek durumdaydı. O yüzden mecbur üçüncü katı da yaptım. Benim kullandığım diğer ojeler hiç böyle ikinci güne dökülmüyordu :( bu böyle olunca moralim bozuldu..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou