Cosmetic Plant Limon ve Karahindiba Özlü Ten Rengi Açıcı Krem

/
2 Comments

Bu krem benim bu ülke kullandığım ilk kremdi.Ondan bende anısı başkadır. Krem cilt rengini açmak üzere yapılmış.İçerisinde karahindiba ve limon özleri var.


Hoşuma giden diğer bir tarafı da ara kapağa sahip olması. Doğal kozmetik ürünleri üreten bir şirketin ürünü. Kapağını açmamla beraber tatmin olmuştum bu üründen aslında. Cilt rengini açsa da açmasa da sürekli kullanacağım bir krem olmasına karar verdim.


Koyu kıvamlı bir krem. Neden bilmem ama ben koyu kıvamlı kremleri losyon kıvamlı kremlere oranla daha çok seviyorum. Hele de küçücük bir parçası bile yetenleri. Bu kremde onlardan. Bu benim ikinci kutum ve her iki kutu da ağzına kadar doluydu. Yani son derece göz doyurucuydu. Bir tanesi öyle kolay kolay da bitmiyor. 8 aya yakın bir süre kullandım ve hala dörtte biri duruyordu. Sonra arkadaşım kremi görüp sürmesiyle çok beğendi ve bende nasılsa buraya geri döneceğim diye ona hediye ettim kalanı. Şimdi de yenisini sipariş ettiler benden çok kremi bekliyorlar :)

Krem sürer sürmez cildi yatıştıran ve hafif aydınlık veren bir krem. Yağlı bir yapısı yok. Ama yine de normal ve karma ciltler için yazılmış üzerine. Kuru ciltler için yeterli nemlendirme sağlayamayabilir. Yağlı ciltleri ise yağlandırmayacak bir yapıya sahip. Aşırı problemli ciltler için malesef bir yorum da bulunamayacağım. Kremi benden görüp deneyen arkadaşlarımın hepsi çok beğendi.

Cilt rengini açıyor mu?

Evet açıyor. Benim cilt rengimi kullandığım süre boyunca 3 ton kadar açmıştı.

Eğer fırsatınız olursa mutlaka deneyin es geçmeyin kapın bir tane derim. 10 tl lik fiyatı ile çok iyi bir performansı var.

Sevgilerle :)





You may also like

2 yorum:

  1. Tr'de yok dimi bu? Yapma böyle alamayacağım şeyler için heveslendirme :)

    YanıtlaSil
  2. maalesef yok canım.. ama belki yakın zamanda bir çaresine bakmaya çalışabilirim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou