Alix Avien Ruj No:61 (Sanırım)

/
0 Comments

Evet, rujumuz bu :)

Koyu renk rujlara merak saldığım bir dönemde almıştım kendisini ama şu aralar pek kullanmıyorum.


Gördüğünüz gibi arkasındaki numara silindi malesef. Makyaj malzemelerimin %90 ile bu sorunu yaşıyorum bir kaç geçmeden yazılar siliniyor numaralar kayboluyor. Hoş olmayan bir durum :)


Resimden de görüldüğü gibi çok hafif simli bir yazısı var. Daha önce de Alix Avien'in bir rujunu kullanmıştım fakat bu rujla uzun dönem sorun yaşadım. Eğer buzdolabında tutmazsam anında eriyordu ve de dipten kırılacakmış gibi oluyordu. Bendeki rujun simleri de şu anda böyle görülüyor çünkü bir kaç defa evin içinde eridi ruj. Fakat diğer rujla hiç bir sorun yaşamamıştım. Bilmiyorum sizin de başınıza böyle bir geldi mi?


Flaşsız çekimdeki rengi böyle. Aslında güzel koyu pembe bir rengi var. Sürümü yumuşak, rujun kendisi yumuşak yapılı.


Flaşlı çekimdeki rengi de bu. Beyaz tenli ve esmer hanımlara çok yakışacağını düşünüyorum.

Ama bu ruju bir daha alır mıyım ?
Sanmıyorum..

Alix Avien'in farları ve allıklarını seviyorum. Hatta en gözde allığım Alix Avien'den fakat kırıldığı için getiremedim yanımda :( Nazar değdi allığa valla raftan düştü kırıldı..

Aslında ruj konusunda çok da bir yorum yapmak istemiyorum belki benimkinde bir sorun vardı. Artık erimiyor ama bir zamanlar sürekli buz dolabındaydı ondan da kullanamadım baya. Boşuna almışım gibi bir şey oldu yani. Üzüldüm tabi, tam hevesim varken süremedim.

Neyse yapacak bir şey yok başka rujlara diyorum :)

Sevgilerle :)





You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou