Kajal 4lü Far 411 Ice Fog

/
0 Comments
Göz makyajı yapmayı cidden çok severim. O yüzden genelde tekli farlardan çok 4lü farları ya da far paletlerini tercih ediyorum, hem kullanım kolaylığı hem de bir rengin tonlarını bir arada kullanıp gölgeli güzel bir makyaj yapabilme açısından.


Yine sevdiğim farlardan Kajal'ın Ice Fog'u 411 numaralı. Simli siyahını neredeyse hiç kullanmadım fakat açık gri ve beyaz tonunu özellikle gündüzleri çok kullanıyorum.Renkleri çok hoşuma gidiyor.


Gri makyaj yapmayı da seviyorum. Genelde renkli makyaj yapma modunda değilim şu aralar. Belki gündüz makyajlarına hafif bir renk katıyorum ama genelde gri tonları ve kahve tonları favorilerim arasında şu aralar :)


Üsteki resim flaşsız çekim. Beyaz, koyu gri, gümüş rengi ve simli siyah.


Flaşlı çekim. Açıkçası ben kajal ürünlerini seviyorum. Bir zamanlar annemin siyah bir kalemi vardı kajaldan eyeliner gibiydi. En sevdiğim makyaj malzemelerinden biriydi. Farlarına da bayıldım. Sürümü kolay, renkler hoş kalıcılığı güzel.

Tabiki de bütün bunları söylerken fiyatını da göz önünde bulunduruyorum. Tabiki de bu farlardan çok çok daha iyisi de var piyasa da ama hem bulunma kolaylığı, hem de fiyat açısından düşününce gayet iş görür ürünlerden.

Düşük bütçeli makyaj ürünleri tercih edenler için gayet güzel tavsiye ederim.

Sevgilerle :)



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou