Günlük Makyaj Örneği 3

/
0 Comments

Yine birgünlük makyaj örneği ile karşınızdayım.
Malum şu sıralar anca günlük makyaj yapabiliyorum dışarı çıkma gibi bir lüksüm yok sınavlar yüzünden malesef :( Ki daha başlamadılar bile..


Makyajımda kullandığım ana ürün ise Cecile'den. Satin Mono Serisi 104 numara tekli far.

Benim favori renklerimden biridir kendisi. Günlük kullanım için çok uygun. Çok hoş ve açık bir füme gri renkte. Resimde de altında herhangi bir baz yok ve de 2 kat far sürdüm. Zaten ne kadar sürerseniz sürün çok da koyu olmuyor.


İnce bir şekilde eyeliner sürdüm. Gözümün içine beyaz kalem, altınada hafif sedefli pembe dudak kalemi sürdüm.

Bu arada kaşımın altında aydınlatıcı açık renkte çok hafif sedefli başka bir far daha var. Ayrıca göz altında kapatıcı kullandım. Cecile'in farı da hafif sedefli. Göze çok hoş bir ışıltı katıyor. 
Sonuç ilk resimdeki gibi oldu. Gayet hafif bir makyaj ve olduğundan daha büyük görünen gözler..

Umarım beğenmişsinizdir ve de size açıklamalarda yeterince yardımcı olabilmişimdir :)



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou