Watsons Alışverişi

/
0 Comments

Evet... 

Biraz alışverişi seven bir insanım. 
Özellikle tekli pakette satılan maskeleri almaya bayılıyorum. Ve de genel olarak çok memnun kalıyorum.

Watson's markasının Brown Rice ve Radiant & Bright isimli maskeleri ve Garnier 3 dk Sauna Etkisi maskeleri aldım.

Yine Peel Off Beauty Formulas Kayısı Özlü maskesi, Bath &Shower Spice Scent ve Badem özlü duş jei ve Watson's Asetonsuz Oje çıkartıcıyı aldım.

Maskelerin hepsinden memnunum genel olarak. Sadece Garnier istediğim etkiyi bırakmadı diyebilirim. Ben daha fazla ısı etkisi bekliyordum açıkçası.

Duş jelinin kokusu güzel, özellikle baharat sevenler için fakat jöle kıvamında bir duş jeli. Biraz parça parça akıyor, suda hemen köpürüyor sonra.

Oje çıkartıcı zaten benim hep kullandığım bir oje çıkartıcıydı. Fiyat performans değerlendirmesinden ötürü memnunum ve de aseton olmaması içerisinde ayrı bir artı tabi.

Sizin en favori Watsons ürünleriniz neler?

Sevgilerle...



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou