Wet N Wild Matte Ruj Sugar Plum

/
0 Comments

Wet N Wild'ın bu mat rujlarına tek kelime ile bayılıyorum. Bana sorarsanız gayet başarılı. Bazı markalar matlık kısmını tam tutturamıyor malesef.


Rengin adı Sugar Plum olarak geçiyor. Kalın çekilmiş eyelinerla çok güzel giden bir renk. Bu serinin rujlarından bir kaç var elimde. Çok beğendiğim bu rujlara ilk olarak cherry bomb rengiyle başladım. Bu tür çok dikkat çeken ağır renkleri seviyorum. Kendime de yakıştığını düşünüyorum.


Bu rujların ufacık bir sorunu var sadece uzun saatler dudaklarınız da kaldığında "en azından benimkinde" kuruttu dudaklarımı biraz. Ben altına renksiz nemlendirici bir krem sürüyorum çok hafif. Parmaklarımla hafifçe dudaklarımı ovalıyorum ve de ardından bu ruju uyguluyorum.


Yine fiyat performans değerlendirmesine göre çok iyi bir ruj olduğunu düşünüyorum. 10 tl gibi bir fiyatı var. Yine Gratis'ten bir indirim döneminde aldım fakat bu ürün indirime dahil mi değil mi bilemiyorum. Söyleyebileceğim tek şey bu üründen son derece tatmin olduğum. Öneririm.



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou