Wet N Wild 5'li Far

/
0 Comments

Wet N Wild'ın bu farını tam ortadaki rengini çok beğendiğim için almıştım. Açıkçası diğer renkler gözüme çok hoş görünmediği gibi bana da yakışmaz gibi gelmişti.


Arkasında da pek çok marka da olduğu gibi 5 rengi birden kullanmak isterseniz nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini gösteriyor. Özellikle gece makyajı için ideal olduğunu düşünüyorum.


Yine böyle hangi renk gözün hangi kısmına uygulanmalı onu üzerinde damga şeklinde yazan farların görüntüsü gayet güzel bence. 


Fırçaları tabiki de çok iyi değil ama yine de çok zor bir anda işinizi görecek fırçalar. Ben genel olarak iş yerimde yaptığım için makyajımı yanımda resmen koca bir makyaj çantası taşıyorum ve de kendi fırçalarımı kullanıyorum.


Renkleri beğendim. Far bazıyla uyguluyorum sürekli. Haliyle uzun saatler kalıcı oluyor. Far bazsız çok dayanıklı bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Çünkü benim ihtiyacım olan 8 saat kalıcılık ve de bunu altında herhangi bir ürün olmadan sağlayabilecek çok fazla marka yok. Bu arada biraz simli bir ürün. En koyu rengi olan far dışında diğerlerinde parıltılar bulunmakta.

Sevgilerimle :)



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou