Oriflame Optimals Oxygen Boost Face Mist

/
0 Comments

Geçen yaz en çok kullandığım ürünlerden biridir kendisi. Malum ferahlatma ve cilde oksijen kazandırma özelliği olduğu yazıyor. Yaz sıcağında çok ihtiyaç duydum açıkçası. Her ne kadar hava çok sıcak diye dışarı çıkmasam da bolca kullandığım bir ürün oldu. Hatta şimdiden düşünüyorum bitince tekrar nasıl alacağım diye. Burada henüz Oriflame satan bir tanıdığım yok :)


İçindeki kahverengi alglerle cilde oksijen kazandırdığı yazıyor. Bence oksijen kazandırma iddiasında olan ve uygun fiyatlı nadir ürünlerden biri. Üstelik ben ferahlatıcı etkisini sevdim. Onun dışında size daha fazla bir şey söyleyemeyeceğim çünkü ürün çok aşırı bir iddia da bulunmuyor. Cildimin ne kadar oksijen kazandığını da ölçemiyorum malesef. Ama son zamanlarda yaptığım bakımların toplamına bu da dahil ve cildim gözle görülür bir şekilde değişmeye başladı. Karma olan cildim normale döndü resmen ve de yağlı yağlı parlamıyor aksine gayet yumuşak bir cilt elde ettim ve de taze görünüyor :) Tabi tüm bunlar bakım yaptığım sürece geçerli...


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou