Dalan Antik Zeytin Yağlı Defne Sabunu

/
6 Comments

Yaklaşık 2.5 ay önce buraya gelmeden almıştım bu sabunları. Kutunun içerisinde 3 tane vardı. Genelde hep aktarlardan alır kullanırım bu tür sabunları.. O gün gitmem çok yaklaştığı için artı yanımdaki nakit parayı şampuanıma yatırdığım için aktardan sabun almadım ve de Dalan'ın sabununu götürmeye karar verdim.


Ve de malesef ne kadar büyük bir hata yaptığımı sonradan anladım. Şimdi diyeceksiniz ki sabun zaten saçı sertleştirir. Evet alışana kadar sertleştirdiği doğru ama saç kremi maske derken bu sertliği genelde hissetmiyorsunuz bile yıkama sonrasında. Yani benim diğer aldıklarımda öyleydi.Ve de saç bir kaç yıkamaya kendini sabuna alıştırıyordu. Benim ananem hala bir yıkamayı yeşil sabunla yapar ve de çok güzel saçları var. Neyse ben de dönem dönem saçlarımı sabuna alıştırıp sonra üşengeçlikten aktara gidememekten bıraktım hep. Genelde kuru bir saçım vardır boyamadan ötürü... Boya malesef ki saçı kurutuyor.

Fakat bu sabunla olan deneyimim kesinle çok kötüydü ve de içler acısıydı.. Sabun kullanmayı çok severim aslında. Hem ucuz, hem bir sürü çeşidi var, hem kendimi daha temiz hissediyorum, hem de daha az kimyasala maruz kaldığımı düşünüyorum..Fakat bu sabunu hiç sevemedim. Gelelim sebeplerine;

Bir kere sabun köpürmedi saçlarımda. Jelimsi değişik bir his bıraktı bende. Saçlarımı tamamen önce sabunla yıkayıp ardından şampuanladım ve de sabun saçlarımdan arınmadı. Saç kremi maske hiç bir işe yaramadığı gibi duştan sonra yapış yapış saçlarım vardı. Resmen saçıma yağ sürmüşüm gibi bazı saç öbekleri birbirine yapıştı. İlkinde neyse dedim belki uzun bir aradan sonra böyle bir tepki veriyordur. Fakat ikinci, üçüncü ve dördüncü kullanımdan sonra da aynı şeyler olunca direk bu sabunu bıraktım.


Hiç kullanmadığım bu sabunda üstü pembeleşmeye başladı.. Bilmiyorum normal mi daha önce kullandığım hiç bir sabunda uzun süre bekleseler bile böyle pembemsi bir renk değişimi görmemiştim.

Bu ürün kesinlikle almayacağım ürünler arasına giriyor. Paketin üzerinde her ne kadar saç ve cilt için yazsa da saçlar için pek olmamış malesef...


You may also like

6 yorum:

  1. Bende aldım gayet güzel yapıyor saç derisini çok iyi temizliyor kısa saçlıyken saçlarımı bida uzattığımda nasıl olur bilmiyorum ama erkeklere daha iyi gidiyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Saclarin sabuna alismasi bir ay kadar sürebiliyor, ayrica dus sonrasi bir litre suya 2 yemek kasigi elma sirkesini karistirip, saca döktügünüz zaman, o yapiskanlik neutrallesiyor

    YanıtlaSil
  3. benimde saçımı aynı yaptı. yüzüme uyguladım yumusacık yapıyor ama alnım hep sivilcelendi sinir oldum :((

    YanıtlaSil
  4. ben çok memnun kaldım saçım kuruydu benim o kadar güzel yumuşattıki

    YanıtlaSil
  5. ben çok memnun kaldım saçım kuruydu benim o kadar güzel yumuşattıki

    YanıtlaSil
  6. Gayet çok güzel otacı saç şampuanı aldım saçlarım sertleşti market şampuanları saçımı derisini mahvetti dökülme kepek ne ararsanız ama bu sabun benim derdime yetişti Allahıma çok şükür mis gibi ve doğal kokusu muhteşem

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou