NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder 720A

/
3 Comments

Merhabalar,

Bu gün elimdeki diğer bir NYC ürünü ile karşınızdayım.


Elimdeki ürün NYC Smooth Skin Bronzing Powder 720A Sunny. Baya da uzun bir ismi var.


Renk kesinlikle çok güzel. Ortasındaki güneş şeklini de çok beğendim. Tek beğenmediğim şey ayna ile pudranın birleşim yerinin kırılma ihtimalinin çok yüksek olması.


Işıksız ortamda çekilen fotoda renk birazcık farklı çıkmış. Normal de böyle değil. Yüzünüze çok tatlı bir canlılık veriyor. Sıcak tonlu bir pudra zaten.


Bu da flaşlı renk çekimi. Ben bu pudradan da menunum. Daha çok  kontur için kullanıyorum. Öyle kolay uçmuyor.

Aslında söyleyecek çok da fazla söz bulamıyorum bu pudra için. Rengi güzel, fiyatına göre kalitesi güzel, ambalajları da biraz daha kaliteli olsa çok muhteşem olacak :)

Sizin favori bronzlaştırıcılarınız hangileri ?

Sevgilerle :)




You may also like

3 yorum:

  1. kontür için biraz turunculuk var gibi sanki acaba bildiğiniz kontür gri tonlu bir ürün var mı ben bulamıyorum da :(
    http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım valla ben de hiç bilmiyorum. Ben kendi cilt tonumdan daha koyu olan her rengi kontur olarak kullanıyorum. Yanakları dolgun olan biriyim o yüzden bende işe yarıyor yani..

      Sil
    2. the balm ın bahama mamasını tavsiye ederim..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou